lørdag 15. oktober 2011

Noen ullsnurringser til i 50-talls stil

Disse går unna som varmt hvetebrød, og det er ikke så rart så nydelige som de er –om jeg får si det selv. Jeg elsker disse. De er så lune og gode og den gammelrosa fargen passer så godt til det brungrønne.. Jeg har laget noen til –denne gangen (foreløbig) uten knapp, men det kan godt hende det kommer en på lell… ;) Denne gangen har jeg sydd to stk i str 2-4 år, og to stk 5-8 år.
Pris pr stk: 300,- + porto (=350 kr)

Kun str 2-4 år igjen
SAM_1414SAM_1428 SAM_1412   SAM_1426 SAM_1427
Jeg snurrer og snurrer og suser avsted
Min mor sier hysj, du må roe deg ned!
Men det kan jeg ikke, for jeg har det så bra
Er god og varm og lykkelig og glad!

2 kommentarer:

knuffel sa...

Herlige skjørt med nostalgi :)

Mammo sa...

Tusen takk!! :D