fredag 21. oktober 2011

Fleecekjoler i fleng!

ENDELIG kan jeg vise frem de evinnelige fleecekjolene… Disse håper jeg blir solgt i en fei, for disse er jeg mektig lei… Det er ikke det at det er noe galt med de, det er bare det at jeg brukte så fryktelig lang tid, og de lå der og håna meg for at jeg ikke fikk fingen ut og gjort dem ferdige.. Det ligger fortsatt en 4-5 stk igjen i lyseblå med babyrosa dekor, men de får bli til litt senere.. Kjolene er sydd i str 1, 2, 3, 4 og 6 år. Bildene ble litt sånn ymse, for det blåste noe helt forferdelig når jeg skulle ta bildene…
Pris pr kjole: 300,-

Kun str 3 år igjen
 SAM_1485
SAM_1487
SAM_1488

Lilla: UTSOLGT
 SAM_1490
 SAM_1492
  SAM_1499

2 kommentarer:

knuffel sa...

Men fine ble de i alle fall alle disse kjolene! :D

Sprelsk sa...

Jupp, de ble fine; spesielt de fiolette :-)