lørdag 15. oktober 2011

Enda flere ullsnurringser

Snurreskjørt er et MUST i år, og nå når det blir kaldere i lufta mener jeg at det er et MUST at de også er gode og varme i tillegg til behagelige og fine. Disse er sydd i ull. Det er også noe glitrende “gull”greier i det, og jeg vet ikke helt hva. Jeg prøvde å brenne stoffet, og det tente, men slukna etter to sekunder. Har hatt stoffet liggende lenge, så husker ikke med sikkerhet hvor det er fra, men tror det er fra stoff og stil. (S&S)
Sydd i str 2-3, 3-4,(Og solgte: 4-5 og 6-8 år. )
Pris pr stk: 300,- + porto (=350 kr)


SAM_1415SAM_1425  SAM_1420SAM_1417  SAM_1421 SAM_1422
Eg dansar og eg er så fjong
Medan eg syng min eigen song
Ein song som gjer meg glad og lett
Eg elskar livet, rett og slett!

1 kommentar:

BirjitB sa...

fine skjørt, og så lurt og sy deg i ull! :)