fredag 5. august 2011

Press på meg selv...

Hvis jeg skriver i dag at i morgen kommer det nye plagg her i bloggen, ja da MÅ jeg jo ta meg sammen og få gjort noe asap, ikke sant? Jepp. Så i morgen så kommer det nyhet (er) her i bloggen! Og med alle de fantastiske nye stoffene jeg har skaffet meg i løpet av sommeren, så burde det ikke være noe problem i det hele tatt å kreere noe nytt. Strengt tatt er det kun tiden det står på. Så derfor har jeg tenkt å være effektiv. Nettopp. Nå har jeg sagt det. Så da blir det sånn ;)

Ønsk meg lykke til og gled deg til i morgen! :D

2 kommentarer:

BYTIPPENE sa...

Eg venta på nye ting.....hihi lykke til min venn... Du har berre så mykje lekkert....

Mammo sa...

Det kommer, det kommer! Men vi har litt besøk og.. Har klippet litt i går kveld, så skal få montert i løpet av kvelden. Og så må jeg klare å blogge med en gang.. Puh! Men jeg har jo sagt jeg skal klare det ;)