torsdag 7. juli 2011

Bukser

“DINO”
Dino, dino, du er min venn
dino, dino, jeg kjenner deg igjen!
Jeg vil for alltid ha deg nær
Derfor du på buksa mi er :)
Str 4 år. Modellen er ganske vid og posete, og veldig behagelig på. Pris: 350,-
SAM_0645 SAM_0644
“BUMPY RIDE”
Traktor meg her og traktor meg der
På rumpa, på kneet, hvorhen jeg ser
Men hvorfor ikke, når den er så kul,
vise den frem, med sine skakke hjul?
Str 1 (solgt) og 2 år, i behagelig myk babycord. Pris pr stk: 350,-
SAM_0633 SAM_0634
“ELEPHANT SNAIL”
Jeg er en liten snegle så fin som bare det
Jeg koser meg med utsikten her fra ditt skjønne kne
Og skulle synet falme, ja da er det ingen sak,
For jammen meg så finner du meg også på din bak..
Str 1 år i myk bredstripet cordfløyel. Pris: 350,- (solgt)
SAM_0636SAM_0635
“BUMPY RIDE #2”
Traktor meg her og traktor meg der
På rumpa, på kneet, hvorhen jeg ser
Men hvorfor ikke, når den er så kul,
vise den frem, med sine skakke hjul?
Sydd i god bredstripet cordfløyel, str 1 år. Pris: 350,- (solgt)
 SAM_0637 SAM_0638
“DINO #2”
Enda en dino så dagens lys
Og denne den bor der hvor drømmene sys
Han lengter nok frem
til sitt nye hjem
Og ønsker at det blir hos deg!
Buksen er sydd i str 3 år, av deilig babycord. Dinoen har fått en “rhinestone”-stein til øye. Pris: 350,-
SAM_0642SAM_0639 SAM_0641  SAM_0643

1 kommentar:

Unknown sa...

Syr du ikke sånne til voksne?