tirsdag 7. august 2012

Beklager

Du store tid!! Er det over en mnd siden jeg var innom her sist og oppdaterte?? Får skylde på dårlig PC og laang ferie. Men nå er ferien over, og det er på tide å oppdatere litt hyppigere igjen. Før ferien var det flere markeder og home-party på programmet. Siste dag i ferien var det igjen marked, og om drøye to uker er det jammen meg påan igjen. Neste stopp Hufthammartunet 25 august!

Sommeren har medbrakt betydelige innkjøp av nye stoffer. Desverre ikke de jeg hadde sett meg ut på forhånd da de var utsolgt over alt, men har da fått tak i mye snacks likevel. Nå har jeg seriøst ikke plass til mere på syrommet mitt. Det må massive sytiltak til nå for å minske på stoffmengdene. Regner med å produsere de lekreste kreasjoner framover med de deilige nye stoffene mine. -Og her var det jo at det skulle komme bilde av herlighetene, men jeg har desverre ikke hatt overskudd og plass til å fotografere de. -Enda. Får se om det blir prioritert... Og så får vi se om jeg finner tiden til å sy, da.. Med en aktiv jente på halvannet hengende i beina hele dagen er sytiden rimelig begrenset. Men ingenting er umulig sies det, så jeg går for den ;)

Fortsatt god sommer folkens! -Høsten starter vel ikke før i september, gjør den vel?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gøy at det har vært markeder og annet å gjøre da. Tror nok du lett blir tilgitt for å ha vært litt stille i sommer. Og når man har et aktivt knøtt som "forstyrrer" også, så må man vel bare prioritere etter det. :) Blir gøy å følge syprosjektene nå som du må sy deg ut av syrommet. :)