tirsdag 30. august 2011

Er det ikke rart hvordan..

Er det ikke rart hvordan ting bare plutselig tar av og legger seg tilrette? For altså.. Jeg skal nå plutselig være med på 6 messer før jul. I tillegg har de spurt fra der jeg har utstillingen stående nå, om jeg vil ha en stooor utstilling der en helg i oktober!! *hurra* Da skal det visst være noe som heter kulturnatt eller noe i den dur. Og det kommer til å stå i programmet og greier!! :D Kjempegøy og bittelitt skummelt.. hihi.. Men veldig gøy å bli spurt. Ja, for jeg sa jo ja.. hehe..

Så nå syyyyyyr jeg videre. Har applikert ca 130 applikasjoner tilsammen i dag og i går, og 15 vinterluer er ferdigstilte. Mange flere venter på tur. De 25 kjolene er ferdig dekorerte, nå må de bare monteres.. Og når disse er ferdige, ja da venter en ca 50 bukser på meg. Noen med og uten applikasjoner, noen med og uten lommer. Noe for enhver ;)  Håper å få lagt ut noen bilder i morgen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott! Du skal få mye å gjøre på mens du har permisjon! Og du trenger ikke være redd, produktene dine er så flotte og av så god kvalitet at dette vil gå bra! Stå på bigsis :)

Pia81 sa...

wow for ein produksjon, eg er i allfall imponert. Gleder meg til bilder. :D